Jaunākais no EazyOne

Latvieši līdzās pasaules vadošajiem tehnoloģiju uzņēmumiem

13. novembris 2017, 10:39. EazyOne - IT un tehnika, Bizness un finanses, Inovācijas

Latvijas tehnoloģiju uzņēmums EazyOne piedalās pasaules lielākajā tehnoloģiju konferencē WebSummit, līdzās tādiem tehnoloģiju gigantiem kā Google, Microsoft, IBM, Cisco, Siemens, Atlassian un citiem.

Pagājušajā nedēļā Latvijā straujāk augošais tehnoloģiju uzņēmums EazyOne prezentēja savu datu analītikas rīku eazyBI pasaules lielākajā tehnoloģiju konferencē WebSummit, kurš jau otro gadu pēc kārtas norisinās Lisabonā, Portugālē. Konference šogad pulcēja ap 60'000 apmeklētājus, 1200 spīkerus un 2600 žurnālistus no vairāk kā 170 valstīm.

 

“Dalība šajā vispasaules tehnoloģiju konferencē līdzās pasaules lielākajiem tehnoloģiju uzņēmumiem kā Google, IBM, Cisco, Siemens un citiem, ir bijusi lieliska pieredze. Iepriekš bijām piedalījušies konferencēs, kuru kopējais apmeklētāju skaits nepārsniedza 3000-4000 cilvēku. WebSummit apmeklētāju skaits bija teju 20 reižu lielāks. Apmeklētāju plūsma bija nepārtraukta. Lielā apmeklētāju daudzveidība un arī interese par mūsu produktu krietni pārspēja gaidīto.”  saka uzņēmuma mārketinga vadītājs Jānis Gulbis.

 

Uzņēmums konferencē piedalījies vienā stendā kopā ar Atlassian komandu, prezentējot datu analītikas rīku eazyBI kā efektīvu papildinājumu un paplašinājumu Atlassian piedāvātajam projektu vadības rīkam “Jira”.

 

“Mums bija lieliska iespēja konferencē piedalīties vienā stendā kopā ar vadošo programmatūras izstrādes un vadības rīku izstrādātāju Atlassian. Šī sadarbība ir bijusi mums ļoti veiksmīga, ļaujot parādīt sevi līdzās pasaules lielajiem uzņēmumiem. Pateicoties tieši strauji augošajai Atlassian ekosistēmai, mēs esam spējuši sasniegt tik stabilu uzņēmuma izaugsmi.” atzīst Jānis Gulbis.

 

“Pagājušajā gadā mums radās doma, ka būtu vērtīgi iekļaut Atlassian stendā arī populārāko Atlassian produktu paplašinājumu izstrādātājus, ko šogad arī realizējām – tas bija eksperiments” atzīst Tamāra Audvotera, Atlassian EMEA pasākumu mārketinga vadītāja. “Šobrīd varu droši teikt, ka eksperiments ir bijis ļoti veiksmīgs. Visi dalībnieki darbojās kā vienota komanda, kā rezultātā mēs kopīgiem spēkiem esam gandrīz divkārt pārsnieguši izvirzītos mērķus,” piebilst Tamāra Audvotera.

Relīzi sagatavoja:
EazyOne, t. 25909829

PR BOX klientu ieeja Aizvērt
E-pasts:Parole:
Reģistrēties Aizmirsi paroli?
Lūdzu norādiet, ar kādu e-pasta adresi reģistrējāties:
Reģistrēties